Klachten
Klachten
Helaas, komen er op verschillende manieren, klachten bij ons binnen. Wij nemen die klachten serieus en gaan proberen die op een nette correcte wijze, op te lossen.

Klachten melden. Hoe en wanneer?
Een klacht kunt u bij ons melden, als u eerst deze hebt gemeld bij Wonen Limburg en u krijgt geen nader bericht.
U kunt dan de klacht bij ons alsvolgt doen:
1. via bezoek aan ons kantoor
2.via brief
3.via email
4.via telefoon
5.op afspraak
6.via het klachtenformulier
"Klachten? We gaan die zo snel mogelijk voor U oplossen"
Klachten Team Huurdersbelangen Weert.
Het team bestaande uit: Voorzitter Ton Doensen en secretaris Leon Bouwels
en Bestuurslid Frits Aspers en Theu Geuskens.
Deze medewerkers buigen zich over de ingediende klachten, die binnen komen via
Telefoon, email of brief. maar ook de klachten die via de bewonerscommissies ingediend worden
Klachtenformulier
Ook kunt u uw klacht indienen via ons klachtenformulier, dat u vindt onderaan deze bladzijde.
Vul uw naam en emailadres in. Herhaal uw emailadres en vul daarna in wat voor klacht u heeft.
Wij nemen zo snel mogelijk contact met u op.
Neem contact met ons op